tisdag 24 april 2012

Veckans Real life...

hos Yohanna i laspalmas handlar om PASSIONER. Jag har nog en hel del passioner... jag är ju en kreativ människa, en estet, och jag ÄLSKAR inredning. Det är en STOR passion för mig, och det jag faller särskilt mycket för är LJUSLYKTOR !!! Ja, det har till och med blivit så pass att jag inte kan köpa fler, för jag har absolut ingen plats för dem... Jag kan INTE gå in i en INDISKA-butik utan att köpa något...det är min absolut största FAVVOAFFÄR!!! En stor passion är ju att skriva, och helst brev. Personliga brev på fina brevpapper, fina kuvert och fina adressetiketter - DET är livet det! En annan passion är ju att sy. Att skapa festklänningar -det är en passion för mig! Sedan har jag en passion som ALLA som känner mig vet om... mitt signum... STORA SOLBRILLOR!!! Vet faktiskt inte hur många jag har, och det spelar ingen roll för jag kan ha flera till ;) Sedan finns det andra passioner i mitt liv... att köra fort med hög musik i bilen t ex... att se mina tv-såpor ... att måla, att sitta på en klipphäll & lyssna på vågskvalpet ... ja, det finns ju massor av olika sorters passioner. Att boxas är ju också en passion som jag brinner för... ...och så är det ju GLASS också!!! Nya Magnum Infinity Chocolate är ju rent av BEROENDEFRAMKALLANDE!
Ja... jag är nog en ganska passionerad människa helt enkelt :) krameli

8 kommentarer:

  1. Ha ha sâ kul :D
    Välkommen!
    Âterkommer med sammanställningen i morgon.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Underbart!! Att vara kreaktiv i sitt tänkande det gör en passionerad :) Kram

    SvaraRadera
  3. Passioner är viktiga tycker jag :)

    Japp hon ska med heta Felicia fast i andra namn.

    SvaraRadera
  4. Har samma här LJUSLYKTOR!!!
    Köper jag nån nu måste jag göra mig av med en gammal, men det går ju inte gillar ju alla!!!

    SvaraRadera
  5. Sâ där ja, dâ ligger veckans sammanställning ute:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/april/sammanstallning-real-life-passioner.html

    Tack sâ mycket för att du var med och delade med dig och nästa vecka kör vi igen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  6. Underbart med passioner :) Vad vore man annars om man inte hade dem :)

    SvaraRadera
  7. Ja Indiska är en farlig affär att gå in. Älskar också deras ljuslyktor men jag har inte någon plats för dem för jag har redan så mycket :-)

    Härligt med passioner, livet skulle vara lite tråkigt utan dem.

    SvaraRadera
  8. Solbrillor skulle nog vara en passion om det inte var så att det blir dyrt när man måste ha slipade glas i dem... Jag har en liten passion för glasögon, har tidigare haft upp till sex par som jag växlar mellan plus terminalglasögon och solglasögon, men det var under den tiden då en kompis till mig hade en egen optikerfirma. Numer får jag nöja mig med tre par glasögon, två par terminalglasögon och två par solbrillor...

    SvaraRadera